pondělí 15. června 2009

Školní výlet

Ve středu 10.6. jsem vyrazila s Anežkou na školní výlet, u nás jezdí škola i školka dohromady a aby byl plný autobus a malí školkáčci tam měli někoho blízkého, tak se mohou přihlásit rodiče, kteří pojedou taky. Od Anežčiných 3 let jsem se výletu nikdy nezúčastnila jezdila jen s učitelkama a teprve loni, do Dinoparku, Anežku doprovázela babička. Letos jsem si to chtěla s Anežkou užít já sama. Počasí se moc nevyvedlo, ale naštěstí nejhorší déšť nás chytl jen v autobuse....takže pohoda. Na zámku Úsov měli i před prohlídkou nějké povídání o Karlu IV. s ukázkou pravé kopie zbroje z toho období , plus nějaké ukázky činění kůží, tesařských prací....zajímavé to bylo , ale pro ty malé prcky ze školky zase až tak ne.  Druhé zastavení bylo naplánováno v Javoříčku v jeskyních , byla jsem tam naposledy jako malá holka a tak jsem si to docela užila :-)






2 komentáře:

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

to je krásnýýýýý , všechny fotečky

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

týjo parádní všecko! nejvíc se mi líbí anežka okukující.