pondělí 29. června 2009

Planetka

Na diskuzi FFF se nějak poslední dobou rozběhla "planetkománie" a tak mi to nedala a taky jsem si jednu planetku vytvořila .






5 komentářů:

Andynka řekl(a)...

Úžasná planetka !! Moc se mi líbí i tvé ostatní fotky ! ;)

Veronika řekl(a)...

nádhernééé

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Martino, v sobotu jsem si take poridil Alfu 200 a tak snorim na netu, co vsechno se s tim da delat :)

Fotecka nadherna, existuje na to nejaky figl nebo je to cele delane v Gimpu (photo$hopu)?

Dekuji za odpoved, urcite se ti tu jeste podivam, mas tu nadherne fotky, gratuluji. Slava.

macek007 řekl(a)...

Ahoj Slavo, díky za pochvalu, tady je odkaz na "výrobu" planetek http://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-skola/editacia-fotografii/vytvorenie-miniplanety/

a přeji dobré světlo :-) M.

Anonymní řekl(a)...

no nevím, jak vy, ale já tohle dělám v programu Hugin, který je zadarmo. Chce to akorát mít nafocené 360 stupňové panorama = snímky z 360stupňů rozsahu - ideální by asi bylo rybím okem. Snímky by se měly překrývat minimálně 1/3.

Právě jsem něco podobného zkoušel udělat z fotek z kompaktu, ale neměl jsem plný vertikální rozsah, takže planetka není úplná.

Juhele

www.juhele.webnode.cz