středa 13. května 2009

Večer







8 komentářů:

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Máš to moc krásný

Hanka řekl(a)...

No ty fotky jsou nádherný!!! Moc se mi líbí pampelucha. :)

Celenka řekl(a)...

No tak o toto jsem se pokoušela dneska půl dne...ani boha...
neumím to, neumím to a neumím to...prostě nezaostřím!
Máš to precizní!

Miraza řekl(a)...

Marti jo,jo chytlo mně to focení a fest :))Ale k tak nádherným fotkám jak máš Ty se ještě hooodně dlouho nedopracuju :(

K. řekl(a)...

Krásný fotky všechny! Nejvíc se mně líbí ta třetí:-) Pendula

dib řekl(a)...

krásné fotky, máčku, fakt. na krajinách máš moc pěkné podvečerní světlo, na to mám úchylku, a jsou fakt pěkně náladové, a moc pěkné barvy máš aj na předchozích denních.
akorát maličká prosba.. mohla bys je zmenšit tak na 100*něcomíň, aby když mi lační je rozkliknem, abysme je viděli velké, ale furt celé?

Babs řekl(a)...

Macku, týýjoo!!! Tak sem jsem neměla ani chodit, protože TOHLE se nikdy nenaučím!!
Máš to tady moc pěkný, ale ty fotky jsou luxusní! Ta první a druhá večerní mě teda dostaly. Už tady na ně koukám hodnou chvíli a fakt nechápu.

Petra Jandová řekl(a)...

Krásné fotky.